Contact
Meest gestelde vragen
Wij streven ernaar om onze producten altijd op voorraad te houden. Helaas lukt dit soms niet. Is het door uw gewenste product niet op voorraad? Geef u op voor een voorraadmelding op de productpagina en u ontvangt automatisch bericht wanneer het product weer op voorraad is.
Bestellingen die voor 16:00 uur geplaatst en betaald zijn worden dezelfde werkdag verzonden en dus meegegeven aan PostNL. Wanneer PostNL de status 'Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL' aangeeft, houdt dit in dat PostNL uw zending nog niet gesorteerd heeft. Uw pakket is dan dus wél door ons verzonden. We bedanken u voor uw geduld en verzoeken om alstublieft niet direct te bellen als het pakket dezelfde week besteld is.
Als uw bestelling goed is doorgekomen ontvangt u een bevestiging per e-mail. Heeft u geen e-mail van ons in uw inbox? Controleer dan uw ongewenste/spam postvak voor de zekerheid. Treft u daar ook niets aan? Neem contact met ons op. Mogelijk zit er een fout in het door u opgegeven e-mailadres en gaan we dit graag herstellen.
Wanneer u een foutieve maat, kleur of artikel ontvangt, verzoeken wij u om zo snel mogelijk contact op te nemen door te reageren per e-mail op de orderbevestiging. Bij Bartsbeans krijgt u (conform Europese regelgeving) 14 dagen de tijd om uw bestelling (gedeeltelijk) te retourneren.
Wanneer u tijdens het afrekenen kiest voor afhalen is dit mogelijk. U ontvangt dan bericht van ons wanneer u het kunt ophalen. Let op: Alleen op vertoon van ID geven we uw bestelling mee.
Het is in sommige gevallen mogelijk om uw order te wijzigen. Laat het ons z.s.m weten als u, uw order wilt annuleren of wijzigen.
Voor alle zendingen in Nederland brengen wij onder de twee kilo koffie € 5,50 in rekening. Voor bestellingen vanaf twee kilo of meer betalen wij de verzendkosten voor u! Voor alle andere landen rekening wij specifieke verzendkosten die bij het check-out process automatisch zichtbaar zijn.
De verzendkosten naar andere landen binnen Europa is vanaf vijf kilo of meer voor onze rekening.