Close
0.00

Geen producten in je winkelmand.

Retourneren

Je kunt het artikel binnen 14 dagen retourneren (het zichttermijn start de dag na het ontvangst van je bestelling).


Voorwaarden:

  • Je kunt artikelen alleen retourneren wanneer ze ongeopend zijn.
  • Stuur producten altijd goed ingepakt in de originele verpakking terug.



Retourneren binnen Nederland
  1. Stuur ons een mail en laat ons weten welke producten je wilt retourneren.
  2. Wij sturen je een verzendlabel via de mail. Print dit verzendlabel uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).
    Let op: schrijf niet zelf het adres op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel, anders rekent PostNL kosten voor de retourzending.
  3. Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde PostNL punt bij jou in de buurt. Het pakketje wordt gratis verzonden.
  4. Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
    De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert.
    Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt.



Retourneren vanuit België

Een pakket retour sturen naar Nederland is voor een particulier helaas best prijzig.
Daarom bieden we Belgische klanten de mogelijkheid aan om hun pakket te retourneren met een ERS retourlabel (Europese Retour Service).
Met dit label worden de retourkosten verdeeld tussen jou en ons.
Op deze manier kost het retourneren je nog maar €5,95. (De prijs van zelf een pakketje naar Nederland sturen ligt vaak boven de €12.)

  1. Stuur ons een mail en laat ons weten welke producten je wilt retourneren.
  2. Wij maken een ERS retourlabel voor je aan.
  3. Betaal het ERS retourlabel (je krijgt via de mail instructies en kunt betalen met Mister Cash of creditcard), print het label uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).
  4. Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde bpost punt.
  5. Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
    De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert.
    Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt.



Retourneren binnen Nederland is gratis!

Retourneren is gratis wanneer het pakket voldoet aan de retourvoorwaarden en wanneer je het opstuurt via een PostNL punt, met het volledige verzendlabel op het pakket. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt.



Welk bedrag krijg ik terug?

Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. 

De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. 

Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt. Mocht je door de retour op een aankoopbedrag onder de gratis verzending (€50) uitkomen, dan brengen wij de verzendkosten in mindering op het terug te betalen bedrag.

Voorbeeld Nederland:

  1. Je hebt voor €30 aan producten besteld en €4.95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €34,95). 
    Je besluit je hele bestelling retour te sturen. 
    Je krijgt het aankoopbedrag en de verzendkosten (€34,95) teruggestort op je rekening.
    De kosten van het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening.
  2. Je hebt voor €30 aan producten besteld en €4.95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €34,95). 
    Je besluit een product van €20 retour te sturen. 
    Je krijgt het aankoopbedrag van het geretourneerde product (€20) terug. 
    De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ (€4,95) worden niet vergoed.
    De kosten van het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening.
  3. Je hebt voor €60 aan producten besteld en daardoor géén verzendkosten betaald. 
    Je besluit voor €40 producten terug te sturen. 
    Hierdoor wordt de nieuwe aankoopwaarde van de bestelling €20, waardoor je geen recht meer hebt op de gratis verzending. 
    Je krijgt daarom €40 min de verzendkosten (bijvoorbeeld €4,95) terug.
    De kosten van het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening.

Voorbeeld België:

  1. Je hebt voor €30 aan producten besteld en € aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €35,95). 
    Je besluit je hele bestelling retour te sturen. 
    Je krijgt het aankoopbedrag en de verzendkosten (€35,95) teruggestort op je rekening. 
    De kosten van het retourneren van je bestelling zijn €5,95 (via een ERS retourlabel).
  2. Je hebt voor €30 aan producten besteld en €9,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €39,95). 
    Je besluit een product van €20 retour te sturen. 
    Je krijgt het aankoopbedrag van het geretourneerde product (€20) terug. 
    De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ (€9,95) worden niet vergoed. 
    De kosten van het retourneren van je bestelling zijn €4,95 (via een ERS retourlabel).
  3. Je hebt voor €100 aan producten besteld en daardoor géén verzendkosten betaald. 
    Je besluit voor €40 producten terug te sturen. Hierdoor wordt de nieuwe aankoopwaarde van de bestelling €60, waardoor je geen recht meer hebt op de gratis verzending. 
    Je krijgt daarom €40 min de verzendkosten (bijvoorbeeld €9,95) terug. 
    De kosten van het retourneren van je bestelling zijn €4,95 (via een ERS retourlabel).
Beschadigde producten

Wij raden je aan de bestelde producten meteen bij ontvangst te checken op eventuele beschadigingen of gebreken. 

Is je pakketje beschadigd bezorgd? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op via info@bartsbeans.nl of 072-5316223, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!



Retourneren

Je kunt het artikel binnen 14 dagen retourneren (het zichttermijn start de dag na het ontvangst van je bestelling).


Voorwaarden:

  • Je kunt artikelen alleen retourneren wanneer ze ongeopend zijn.
  • Stuur producten altijd goed ingepakt in de originele verpakking terug.



Retourneren binnen Nederland
  1. Stuur ons een mail en laat ons weten welke producten je wilt retourneren.
  2. Wij sturen je een verzendlabel via de mail. Print dit verzendlabel uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).
    Let op: schrijf niet zelf het adres op het pakket, maar print altijd het (volledige!) verzendlabel, anders rekent PostNL kosten voor de retourzending.
  3. Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde PostNL punt bij jou in de buurt. Het pakketje wordt gratis verzonden.
  4. Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
    De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert.
    Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt.



Retourneren vanuit België

Een pakket retour sturen naar Nederland is voor een particulier helaas best prijzig.
Daarom bieden we Belgische klanten de mogelijkheid aan om hun pakket te retourneren met een ERS retourlabel (Europese Retour Service).
Met dit label worden de retourkosten verdeeld tussen jou en ons.
Op deze manier kost het retourneren je nog maar €5,95. (De prijs van zelf een pakketje naar Nederland sturen ligt vaak boven de €12.)

  1. Stuur ons een mail en laat ons weten welke producten je wilt retourneren.
  2. Wij maken een ERS retourlabel voor je aan.
  3. Betaal het ERS retourlabel (je krijgt via de mail instructies en kunt betalen met Mister Cash of creditcard), print het label uit en plak ‘m op de doos (over jouw eigen adres heen).
  4. Lever het pakketje af bij het dichtstbijzijnde bpost punt.
  5. Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
    De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert.
    Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt.


Retourneren binnen Nederland is gratis!

Retourneren is gratis wanneer het pakket voldoet aan de retourvoorwaarden en wanneer je het opstuurt via een PostNL punt, met het volledige verzendlabel op het pakket. De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt.



Welk bedrag krijg ik terug?

Wanneer we je retour-pakketje in goede orde hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. 

De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ worden alleen vergoed als je de complete bestelling retourneert. 

Als je een deel van je bestelling retourneert worden de verzendkosten van de ‘heenweg’ niet vergoedt. Mocht je door de retour op een aankoopbedrag onder de gratis verzending (€50) uitkomen, dan brengen wij de verzendkosten in mindering op het terug te betalen bedrag.

Voorbeeld Nederland:

  1. Je hebt voor €30 aan producten besteld en €3,50 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €33,50). 
    Je besluit je hele bestelling retour te sturen. 
    Je krijgt het aankoopbedrag en de verzendkosten (€33,50) teruggestort op je rekening.
  2. Je hebt voor €30 aan producten besteld en €3,50 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €33,50). 
    Je besluit een product van €20 retour te sturen. 
    Je krijgt het aankoopbedrag van het geretourneerde product (€20) terug. 
    De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ (€3,50) worden niet vergoed.
  3. Je hebt voor €60 aan producten besteld en daardoor géén verzendkosten betaald. 
    Je besluit voor €40 producten terug te sturen. 
    Hierdoor wordt de nieuwe aankoopwaarde van de bestelling €20, waardoor je geen recht meer hebt op de gratis verzending. 
    Je krijgt daarom €40 min de verzendkosten (bijvoorbeeld €3,50) terug.

Voorbeeld België:

  1. Je hebt voor €30 aan producten besteld en € aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €35,95). 
    Je besluit je hele bestelling retour te sturen. 
    Je krijgt het aankoopbedrag en de verzendkosten (€35,95) teruggestort op je rekening. 
    De kosten van het retourneren van je bestelling zijn €5,95 (via een ERS retourlabel).
  2. Je hebt voor €30 aan producten besteld en €9,95 aan verzendkosten betaald (in totaal betaal je dus €39,95). 
    Je besluit een product van €20 retour te sturen. 
    Je krijgt het aankoopbedrag van het geretourneerde product (€20) terug. 
    De reeds betaalde verzendkosten van de ‘heenweg’ (€9,95) worden niet vergoed. 
    De kosten van het retourneren van je bestelling zijn €4,95 (via een ERS retourlabel).
  3. Je hebt voor €100 aan producten besteld en daardoor géén verzendkosten betaald. 
    Je besluit voor €40 producten terug te sturen. Hierdoor wordt de nieuwe aankoopwaarde van de bestelling €60, waardoor je geen recht meer hebt op de gratis verzending. 
    Je krijgt daarom €40 min de verzendkosten (bijvoorbeeld €9,95) terug. 
    De kosten van het retourneren van je bestelling zijn €4,95 (via een ERS retourlabel).

Beschadigde producten

Wij raden je aan de bestelde producten meteen bij ontvangst te checken op eventuele beschadigingen of gebreken. 

Is je pakketje beschadigd bezorgd? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op via info@bartsbeans.nl of 072-5316223, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen!



Name your new wishlist



Cancel
Create Wishlist and Save